نویسنده = کردناییج، اسدالله
شناسایی عوامل موفقیت استراتژی های دیجیتال در صنعت بانکداری ایران

دوره 17، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 1-38

10.30497/smt.2023.243922.3443

محمدحسین یقطین؛ علی رضاییان؛ اسدالله کردناییج


مروری نظام‌مند از نقش ابعاد طراحی سازمانی در اجرای تغییرات استراتژیک

دوره 16، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 79-128

10.30497/smt.2022.242953.3373

محمد جوادی؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله گنجعلی


فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال)

دوره 15، شماره 2، مهر 1400، صفحه 1-44

10.30497/smt.2022.242836.3366

مرضیه بخشی؛ اسدالله کردناییج؛ احمد آکوچکیان؛ سید حمید خداداد حسینی


ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-124

10.30497/smt.2020.2755

هلیا بارزانی؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ حسن دانایی‌فرد


شناسایی و تبیین عناصر تفکر استراتژیک

دوره 13، شماره 2، مهر 1398، صفحه 171-204

10.30497/smt.2019.2738

علی بیاضی طهرابند؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ حسن دانایی‌فرد


مدل سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی در شرکت های فناوری اطلاعات

دوره 13، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 255-293

10.30497/smt.2019.2558

حسین غضنفری؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ عادل آذر


توسعه اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در دو سطح سازمان و اکوسیستم کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران

دوره 9، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 5-24

10.30497/smt.2015.1737

سعید فلاح تفتی؛ اسدالله کردناییج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ مجید جمالی افوسی